måndag 5 september 2011

Frukosttajm!

Har precis fått i mig lite frukost efter mycket om och men. Barnen har tjatat ihjäl mig nu. Det ska tittas på Pippi filmer hela tiden.. 4 filmer som bara rullar runt, runt, runt… Börjar tröttna lite smått!
Som sagt så är det skärpning på viktfronten! Kroppen känns mycket bättre, men lite olustigt är det med värken som kommer och går.
Har bestämt mig nu för att köra minst 20 min. zumba om dagen + annan träning. Cykla eller gå till dagis (om vädret tillåter).
Måste ta det lugnt i början på passen. Sist jag började träna igen efter sjukdom så svimmade jag nästan under passet. Vill jag inte vara med om igen!

 

DSC_0616

2 kokta ägg med lite majonnäs och cole slaw

Vet inte vad vi ska hitta på idag. Ut måste vi i alla fall så barnen får springa av sig lite!
Edit sov andra natten i nya sängen. Var lite svårt och somna. Låg och vände och skruvade på sig. Till sist ville hon att jag skulle ligga bredvid henne i sängen. Trångt och mysigt : )
Både hon och jag somnade.

Inga kommentarer: