onsdag 5 januari 2011

12000

 

Ja, såg nu att jag har över 12000 besökare. Om det ändå vore om DAN!? haha. Nej, men det var lite roligt.

Kvällen har vi ämnat åt Wii. Jisses va saker man kan göra alltså!

Ojoj.

Nu väntar jag bara tills detta kommer hem i brevlådan! Suttit och kollat på youtube på lite olika klipp där dom kör Wii zumba. Ser såå roligt ut och hoppas verkligen att det ÄR det också!

 51G1Tm5rArL._SL500_

Har anmält mig till den där dansklassen också, är prova-på gång den 27 januari tror jag det var. Få se om det blir drop-in eller terminskort  sen. Skulle vara skönt att ha 3 pass bokade i veckan och sen det utöver en bra BONUS! Nu ska mammamagen BORT BORT!! Ska fråga mamma lite snällt och kolla hur hon jobbar dom veckorna Fredrik är på kurs. Så kanske hon kan lägga barnen dom dagarna det är träning. HOPPAS!

Nu går ögonen i kors så sängen väntar! Och imorgon har vi pappa hemma HELA dagen. Mysdags för familjen tycker jag. Synd bara att det är jourvecka…

1 kommentar:

Ida sa...

sv: hehe, ja.. ska kolla runt med lite konditorier utifall om jag skulle ändra mig angående att göra tårtan. Men har alltid drömt om att få göra en själv :-)

Är mycket som ska planeras & göras (vilket jag tycker är hur kul som helst), så folk kommer väl kräkas vid tanken på bröllop efter att kikat in hos mig i några månader *haha* när man "bara" har 6mån på sig gäller det att "ligga" i också, jobbigaste är att försöka bli av med barlasten.. men är på god väg iaf :-)