torsdag 4 februari 2010

Håll tummarna!

Ja, håll alla tummar ni har för att läggningen går bra nu! F är uppe och lägger tösen nu. Hon fick sova mellan 45-50 min. på dan. Hoppas hoppas det ger resultat. Om inte redan ikväll så om nån dag. Vi får inte ge upp nu!! takbole

Gjorde en currygryta med äpplen till middag. Fräsch och många färger! Skulle nog inte gjort nåt om det var nåt kött i, men lite vegetariskt har ju ingen dött av va? jelir

Ser fram emot lördag! Ska till Gävle och äta MAT. Svärföräldrarna ska bjuda på middag. Och gissa vart: Churtstreet Saloon!!! Mmm, synd bara att jag blir mätt så fort nu. Matsäcken är ju liksom lite undanskuffad därinne nu, men en del ska jag väl få i mig! Har ni TIPS på vad jag ska äta?? Är så längesen jag var dit nu.

Fick nå infall mot kvällningen att jag skulle göra chokladbollar, MUMS!!!! Står i kylen och gottar tills sig nu. Farligaste är ju att man går och tar en och en till osv osv...





1 kommentar:

Amanda sa...

Hej!

Läste vad du skrev nedan.. Om läggningen.. Kände bara att jag måste skriva hur det var här.
Hade STORA problem här med när L var runt 1 ½ - 2.. Har precis börjat bli lite bättre.
Men när man märker att ungen är pigg och börjar RETAS med en eller typ Gallskriker så får man ju panik själv och till slut ligger man och grinar själv för att kvällen är förstörd.

Så vi lät Lydia sova 30 min på dagen bara.. (var HEMSKT att väcka henne) men de blev bättre efter typ4 dagars MONSTERKVÄLLAR.
Nu är hon precis 2 och har slutat sova helt på dan o de är ganska skönt.. Vaknar 7.30 och lägger sig 19.00 utan problem.. men klart hon somnar om vi åker bil och så under em så de får vi undvika ett tag! :)

LYCKA TILL KRAMAR!