onsdag 25 februari 2009

Stel i benen =)

Blir intressant att se hur jag kommer ur sängen imorgon!! Hihi
Gick mycket bättre än jag trodde, så det var ju positivt. Sprang visserligen bara mellan typ 5-6 lyktstolpar. Men jag vet ju att det funkar att öka på löptiden vart eftersom tiden går. Så det är bara att köra på nu.
Passade ju så bra eftersom vi skulle till min kusin och gratta honom. Fikat kändes extra gott och lite förtjänat nu!

Nä nu mste jag kila genom duschen och kolla om Fredrik också somnat. Är väldigt tyst uppe =)



2 kommentarer:

Anonym sa...

OM DU SER DETTA INNAN KYRKIS IMORN, SKICKA ETT SMS till MIG DÅ! Jag HAR TAPPAT DITT NUMMER OCH HAR EN FRÅGA!!!

Anonym sa...

God kväll gumman! Förstår att det känns tungt att det inte syns så mycket på vågen, men du är ju så jäklarns duktig som håller i och som kommer på onsdagarna!! Det kommer lossna det är jag övertygad om!!!! Och BRA jobbat med joggingen! Härligt med lite ömma ben i morgon! ;) KRAM på dig