onsdag 25 februari 2009

Äta med HELA ansiktet!

Så här fin såg Edit ut under frukosten =) Ett riktigt grötmonster!!


Var knappt hemma något igår. Kyrkis på förmiddan, hem äta lite, ut på promenad, hem äta igen och iväg och klippa Fredrik. Vi kom väl hem runt 21:30. Gumman slocknade direkt. Skönt!
Men hon vaknade vid 01:00 tiden. Gick över till henne och la mig. Hon somnade om direkt, men jag orkade inte gå tillbaka så även jag somnade där. =)

Idag är det vägning igen. Lika orolig som varje onsdagmorgon.. Kommer nog aldrig att lära mig!
Inget bad idag då det är sportlov, skönt att slippa stressa vidare efter lektionen för en gångs skull.

På fredag ska vi på bio, SJÄLVA! För första gången på över 9 månader ska vi göra nåt alldeles ensamma. Känns både och att lämna bort tösen, eller lämna å lämna. Mamma och pappa ska ha henne så dom kan ju lika gärna vara hos oss. Men jag kan tänka mig att jag inte kommer att slappna av helt utan titta på mobilen i tid och otid! Haha


1 kommentar:

Anonym sa...

Hallooojjj!
Ojj så söt hon är lillskruttan!
Du ja läste om att hon vaknar och ska äta och så.. PRECIS PRECIS i den där åldern började L också krångla. hon har alltid vart superduperduktig men just i Edits ålder så vaknade hon om nätterna och skulle ha mat.. Tror dom växer enormt i den åldern och alla intryck och saker dom lär sig tar all energi av dom så dom kräver mera mat. SAMT att dom får såna här Separationsångest attacker har jag hört.. Att dom kan vakna i panik och behöva föräldern.. Tror de va nå sånt dom sa till mig när ja fråga om råd..!
KUL med bio, vilken film blir det?