måndag 10 februari 2014

Tjoho!

Ramlat ner i sängen nu på tok för sent, men så värt det. Efter att barnen somnat och Fredrik kommit hem så snörade jag på mig skorna och begav mig ut!
Med en ny spellista och stavarna i högsta  hugg blev det en runda på nästan 5km. Eftersom det är motstånd i stavarna så är det bäst att börja lite mjukt.
Kommer nog att känna i triceps iaf imorgon :)) Varvade med och utan. Det är riktigt jobbigt att pumpa hela tiden så lite intervaller typ.
Och när jag väl fått upp både fart och teknik då går det utav bara hejsan! 
Imorgon blir det en sväng utan stavarna, tror det jan va bra med varannan dag.

Väntar med spänning på leverans från Me&I som väntas komma nästa vecka.
Fanns väldigt mycket fint i vårkollektionen. Beställde bl.a. dessan





Nej nu måste jag ta och sova!!!!

Inga kommentarer: