tisdag 10 december 2013

13 veckor

13 j**la veckor har jag varit mer eller mindre förkyld!?!?!? Tar bara om och jag får mer och mer ont i kroppen..
Varit och tagit massa prover som såklart tar jättelång tid att analysera. Känns det som. Vill ju veta vad som händer med mig!!!
Har börjat hosta igen.. Hackade igenom mig natten till idag. Få se hur det går nu, håller tummarna på sömn! Halsonda kommer och går, lederna är nästan värst! Har så ont i knäna så jag kan inte längre sitta på huk, kommer knappt ner på knä. Och har jag väl kommit dit så kanske jag måste ha hjälp upp! Jag som alltid bruka krypa upp i soffan, går inte:( 
Vill som sagt veta! Kan en "vanlig" förkylning verkligen göra allt detta? Och varför slutar den aldrig?? Vill leva på riktigt nu!! Leka med barnen, träna!!

Nu ska jag inte svamla nå mera utan försöka sova några timmar innan klockan ringer igen!
Så god natt från klagomuren!

(google.se)


Inga kommentarer: