onsdag 25 september 2013

Lill-lördag

Oj, redan onsdag?! Vart har denna vecka tagit vägen då?? Är verkligen bara måndag, fredag nu! Kul, men när kommer jag in i rutinerna??
När ska hemmet hinnas med? När ska träningen hinnas med? NÄR ska familjen hinnas med? 
Riktigt så illa är det inte, men visst känns det lite. Jag är så otroligt lyckligt lottad att få jobba på hemmaplan, bra fungerande dagis, en man som stället upp och hämtar när inte jag kan.

Imorgon blir det en lång dag på jobbet igen. Massa beställningar till fredagen som måste göras! Tur att vi har så roligt!! Haha!! Sjukare än sjukast humor :))

Nu ska jag samla in lite barn som är på rymmen hos mormor och morfar. Dags att leta oss mot sängarna! Kvällarna går fort! Alldeles för fort! 
Skönt för nu hann jag dammsuga av på nedervåningen och plocka undan lite leksaker. 

Bara hoppas på att barnen sömmar gott för jag vill se Bonde söker fru!!! ;-) Bara och ladda skämskudden!!

Bjuder på en suddig bild från helgen!

Go natt!!

Inga kommentarer: