torsdag 8 augusti 2013

Kryssning!

Så är äntligen kryssningen bokad! Ska bli skönt och komma iväg några dagar bara vi vuxna. Vi åker med Annika och Erik. Kommer bli hur roligt som helst!
Och vart ska vi då; Riga, Lettland. Vi har alla varit till Tallinn så vi tyckte att Riga va ett bra alternativ då.
Dock måste alla utom jag fixa pass. Förra gången vi åkte så hade vi inte pass med, men tydligen så måste man det nu. Lina bra och va på den säkra sidan.


Bild från Aftonbladet

Är sjukt trött idag.. Vet inte om det är vädret som gör det. Grått och lite regn. Sköter sömnen ganska bra nu så tror inte att set beror på det. 
Dag 4 av Fettfajten, går bra. Åt dock en glass efter lunchen, men det känns ok att göra det! Haha. Ska på 4-års kalas senare idag så det gäller att stålsätta sig!! INTE TA AV ALLT!!!! 
Sprang igår, gick segt segt. Men jag gjorde det och jag SKA klara mitt mål! 

Nu måste jag leta fram lite presentpapper och fixa paketen!

See you!

Inga kommentarer: