tisdag 25 juni 2013

Projekt blöjfri

Har gett mig den på att Harry ska bli blöjfri under sommarlovet! Söndagen gick väl sådär.. En del olyckor. Lika igår. Men idag hände nåt! Tror han knäckt koden!! Sagt till innan varje gång han kissat. Först ute på gräsmattan, enkelt när man är ute 😊 Sen efter han sovit lite så tjatade jag på honom en aning. Han blev så sur! Så vi gick ut, men kom inget. Sen hann vi bara in. "Nu kommer det", sa han. Då tog jag pottan, inte heller så populärt. MEN det kom! Den pottan spelar dessutom Fur Elise, haha. En stolt Harry!
Efter att han duschat så samma visa, nu kommer det! Han skulle ha pottan då med.
Efter flera vändor upp ut sängen så kommer han in till mig och säger "nu kommer det".
Sötnöten min!! Liten börjar bli stor. Ska bli så otroligt skönt!!!


Inga kommentarer: