onsdag 19 september 2012

Ringorm?

Vad kan detta vara?? Törs inte ringa till HC igen efter mitt tjat!;)
Har haft detta i en vecka ungefär, kliat till och från. Smörjer med en receptfri hydrokortisonsalva. Tycker det blir bättre. Har tyckt att varit lite konstigt/lustigt att det bara är på ett ställe. Skönt iofs såklart!
Men vill ju veta vad det är och att ingen annan här hemma smittas!!
Kan hjälpa med salva mot fotsvamp läste jag.
Har ju tre katter som kan vara smittokällor.. Attans.

Fötterna då, bättre men inte bra. Slutade med tabletterna idag. Blev så kass i magen så det var inte värt det tyckte jag. Åt dom 12 dagar iaf. Ni smörjer jag med Voltaren 3ggr/ dag, börjar med två veckor.
Och resan det är avbokad..:( Orkar inte skriva nå mer om det. Sjukt ledsen är jag iaf!!

Snart kväller! Utan katter i sängen!

Inga kommentarer: