söndag 15 april 2012

Shit pomme frites

Denna helg har varit allt utom bra!! Mådde illa när jag la mig på fredag kväll. Vaknade vid 02 och upp på toa. Till sist så kom det från båda håll.. (ursäkta informationen). F*n magsjuka? Fredrik var också dålig i magen så vi började tänka på om det var pizzan.. Det vet vi inte fortfarande, men vi har hört att det är flera som blivit dåliga av maten där. Inte just denna helg, men ändock.
Kräktes sista gången vid 08 igår morse, kände mig rätt OK förutom magen. Fick i mig lite smörgås och Cola. Somnade och sen på eftermiddan var det kört igen. Kräktes vid 20-tiden och sen dess är det lugnt. Magen är mycket bättre. Inte sån stor aptit, men så är det ju när man tömt hela magen..
Hoppas verkligen att det var nån kombo med maten så att barnen slipper. Visserligen åt dom samma mat, men inte lika mycket. Och vem vet, kaske jag och Fredrik fick just den dåliga biten? Håller tummarna!
Så barnen får väl stanna hemma imorgon för säkerhetsskull. 48-timmars regeln gäller väl för alla??
F*n vilket påfund…

Guldmatch senare då!! Blir det avgjort idag eller vad tror ni??

Inga kommentarer: