söndag 19 februari 2012

Trött!

Är helt slut i kroppen. Sitter och nickar i soffan hela tiden =) Är det åldern tro?
Var jättemysigt i fredags, tiden gick lite för fort bara. Vi gav upp runt kl. 1 tror jag. Alldeles lagom. Vi satt och pratade en del och poppade musik. Vi beställde pizza och till efterrätt hade jag gjort JAPP-mousse. Mumsiga om jag får säga det själv =) Fick en bukett tulpaner av Kerstin, en LCHF-bakbok av Annika och ett underbart doftljus av Jessika. Hade inte alls behövts =) Luktar så gott här hemma nu, hihi.

Och nu kryper det ännu mer i mina fixarfingrar. VILL ha hallen klar nu så toaletten kan börja ta form =) Fixa fixa! Ska försöka få in det andra matbordet idag också. Och ta mig i kragen att börja måla linneskåpet med. Sen är det bara väggarna kvar här i v-rummet.. Blää. Men den som väntar.

Här hemma har vi idag en otroligt förväntansfull tjej. Edit ska gå på barnaerobic i eftermiddag. Började tjata om det var dags att åka redan i morse =) Hoppas hon tycker det är roligt nu bara!! Så kl. 15 är det dags. Jag åker nog och solar under tiden. Tror inte att föräldrarna får stanna kvar. Misstänker att en del föräldrar kan vara riktigt dumma.. Hur och varför är för mig helt obegripligt. Är ju jättebra om barnen vill börja sporta lite och det SKA bara vara roligt i denna ålder. INGA krav på att prestera. Men det finns ju sjuka människor överallt. usch, jag blir bara förbannad jag tänker på det.

Så, det var den helgen det. Lika fort avklarad som vanligt. Tur det är zumba ikväll! Tycker det är extra roligt nu. Vet inte riktigt vad det beror på, riktigt bra låtar är det också =)
Ska greja lite innan det är dags att åka.

Inga kommentarer: