lördag 4 februari 2012

Inte kul nu

Fy va kallt det är idag!! -22!!!

Blir nog inte många knop idag inte. Kanske får undan lite inne istället.

Hade planen att åka och träna nu på morgonen, men pappa ringde och väckte oss före sju. Han behövde lite grejjer till lastbilen. Står uppe på skogen, han plogar. Så Fredrik har åkt dit.

Kanske är bra och vila en dag till. Är inte helt 100 i kroppen. Inget halsont dock!


Igår var stora gnälldagen här hemma. Jag var beredd på att säga upp mig!! Var bara massa grön och allmänt tjafs. Hade så ont i huvudet på kvällen när det var dags för nattning. Till råga på det så tog det väl nästan två timmar för Edit att somna. Hon hann somna i soffan på eftermiddan, inte bra..


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Hammarsbacken sa...

Hejsan!
Ja, ju mindre text man har desto svårare att få till det bra. Teckensnitt finns det ju massor. Sök på typsnitt på google så får du upp massor med sidor. Tex Dafont. Sedan är det bara att leta... Exempel på typsnitt som jag brukar använda är Baroque Script och Stencil Std. När det gäller plåtskåpet så måste du ju måla det med en färg som funkar på plåt. Fråga på en färghandel så får du svar av de som kan detta. Att spraymåla ett helt skåp blir nog betydligt dyrare än att måla med roller eller pensel. Dessutom bör man ju hålla till utomhus när man spraymålar. Jag skulle tagit pensel eller roller. Färgen är ju en smaksak. Svart/brunt låter ju inte dumt. Kanske lite mörkt, men som sagt det är ju en smaksak. Jag gillar grått. Du skrev att ni har gråmelerat golv. Skulle kanske matcha fint med golvet. Och vitt är ju alltid ljust och fint. Hoppas jag varit till någon hjälp. Lycka till. Kram Sonja.