fredag 27 januari 2012

Vecka 4

Fredag=vägdag. –0,7. Rätt så nöjd. Bara att inse att det kommer gå sakta.

Var på kostföreläsning på gymmet i går kväll. Hann dock inte vara med på hela. Allt vi pratade om vet jag ju redan, men det är alltid bra och repetera lite =) Kändes lite som om jag satt på en lektion när jag läste till Hälsoutvecklare. Kan ni tänka er att det är 8?! år sen jag gick den utbildningen? Vart har tiden tagit vägen??
Jag äter ju LCHF, men inte superstrikt. Visst får man i sig kolhydrater, MEN dom onyttiga eller mindre bra kolhydraterna har jag tagit bort. Och absolut så fuskar jag ibland. Min filosofi är att man inte kan förbjuda sig nånting. Håller inte i längden är jag helt övertygad om.

Vet inte alls vad vi ska hitta på idag på förmiddan. Fredrik jobbar nån timme till tror jag. Sen ska vi till Sandviken, försöka få barnen klippta, kolla på foder och lister och sen ett restaurangbesök med farmor och kusinerna.

1 kommentar:

Lisa sa...

Bra jobbat! Blev en 0,7:a för mig oxå :-)