torsdag 12 januari 2012

Frukost!

Omelett med prästost

2 ägg
2-3 msk grädde

S&P
Hyvlade över några skivor Prästost så dom fick smälta in lite


IMAG0361

Helt OK!

Tänkte först bara ta en långpromenad idag, men vädret ser mindre roligt ut så det blir en tur till gymmet ändå! Tar det nog ganska lugnt. Kände igår på zumban att benen var som cementklumpar =)
Var så nyfiken så jag var tvungen att väga mig i morse. Resultat: –1,7kg!!!!!!!!!!!!!!
Just därför kan jag inte vila idag Blinkar Och fortsätta sköta vattendrickandet!


Kraaam!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Ja på Söndag tänkte jag ge mig på Zumban! Har jag noterat i Kalendern!
Jag har ju nyss börjat... och de funkar bra! Har dock inte tagit bort ALLA kolhydrater... Men Mycket mycket mindre!

Amanda sa...

TACK bettan för många bra tips!
Jag tar gärna emot FLER då jag är ny på området!
Majonäs gillar jag! de får de bli!
Fått i mig 2 liter vatten nu *pust*
Gillar inte vatten....

Gäller bara att få in träning nu också! Inte lätt när man jobbar 7.30-17... Både svintrött o svinhungrig när jag kommer hem kl 18...