torsdag 1 december 2011

Ingen lust

Fy så längesen det var jag skrev nu.. Hinner inte med över huvudtaget. Bra eller dåligt? Är inte säker.

Var och köpte några hyacinter idag, plockade ihop lite dekoration jag hade här hemma. Enkelt, men fint tycker jag. Mamma köpte fyra vita amaryllisar åt mig som jag ska försöka fixa till lite också.

Står still i hallen å.. Vi hinner helt enkelt inte. Är så mycket annat som suger vår energi, tyvärr. Men snart hoppas jag vi får nån dag då vi kan börja på allvar.

Har valt bort klinkers iallafall. Blir nå slags klickgolv. Har inte riktigt bestämt vilket, men det blir ganska mörkt. Tror det kan bli snyggt mot det vita! Ska leta reda på dom golv vi hittat och visa.


Nu blir det lite mys i soffan med busfröna


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: