onsdag 23 november 2011

Väggrivning/fönsterbyte

Fredrik kunde inte hålla sig utan började riva lite i farstun igår. Sån skillnad bara av att riva en vägg!? Att vi inte gjorde detta tidigare kan man ju fråga sig?? Nu är det på G iallafall.

DSC_0894DSC_0895

 

 

DSC_0896DSC_0901DSC_0902

 

Två fönster bytta idag! Synd bara att det inte salar ut sig självt..

Bygglampan lös ute så därför fotade jag med gardinerna för. Syns inte ett dugg att det är nya fönster där =)

En till överraskning. Vi trodde att det skulle vara 2 stycken 2-lufts fönster. Alltså 4 rutor. Så var icke fallet. Utan två stora rutor. Hoppas verkligen att det blir fint när spröjsen kommer på!!

Och visst känns det kul, 1:a advent på söndag. Inte kommer jag ha nå fina fönster tills dess heller. Helt omöjligt! Sån synd att jag inte vågar mig på att göra nåt åt fönstren. Skulle ju underlätta så mycket. Jag har ju ändå 5 timmar om dan som jag skulle hinna massor på! Nu går jag bara här och retar mig på ALLT som ska göras!!!!

Inga kommentarer: