tisdag 18 oktober 2011

Första natten

Ja, det är första natten utan barn i sovrummet. Harry har flyttat in till Edit! Gick bra vid läggning ikväll också. Fredrik la Harry först sen kom jag och Edit och läste säga. Trodde faktiskt han skulle vakna, men icke :)
Så nu får ni hålla tummarna för att det fortsätter!!

Nu till nå obehagligt. Såg en man gå över gården på eftermiddan och kika runt lite. Magkänslan sa att han rekade vad det fanns för saker här. Om jag inbillar mig, det kan jag inte svara på. Vi har i alla fall låst alla dörrar, parkerat bilar för en del osv. Överdrivet? Kanske, men nu kan vi sova lugnt inatt :)

Korten på Edit, trädet står hos farmor. Vi var där i söndags och fixade lite inför hösten/vintern.
Det andra tog jag igår kväll. Hon ser så lurig ut!! Älskade barn

Go natt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Lisa sa...

Jajemän! Jag ska gå intruktörsutbildning! Ska bli så jädrans kul! Blev trött på att vi inte fick någon Zumba här i Färnbo så då tog jag tag i det själv =0)
Häng på!

Läskigt med karln som spatserade runt på gården. Har han synts till nå mer?

Lisa

Lisa sa...

Kursen är i Stockholm 7-8 december. Kostar 355 dollar om man anmäler sig före 17 november. Sen blev det lite dyrare.
Igår när jag betalde in så blev det i svenska kronor 2400.

Du kan ju söka dig till typ Ackes eller ZenZen om du inte hittar någon håla i närheten =0) Hur är det med Söderfors, kör Marie fortfarande där?
Jag tänkte börja här hemma, eventuellt Tärnsjö eller Horndal om det finns intresse.

Lisa