tisdag 6 september 2011

Gammal?

Bör man känna sig gammal när det är dags att förnya körkortet?? Nej tycker jag : )

DSC_0620

 

Var jättejobbigt vid lämningen i morse.. Kunde inte hålla tillbaka tårarna : ( Hoppas verkligen att det blir bättre snart! Det börjas redan i hallen då vi tar av oss skorna. Ibland när vi svänger in på vägen till dagis.. Det gör så ont i mig när dom är så ledsna. Även fast jag vet att det går över så fort jag gått så blir det ingen rolig start på dagen. Ringde på förmiddan och hörde hur det gått. Inga problem så då kunde jag slappna av!
Åkte faktiskt iväg till kyrkis sen. Kul och träffa alla mammor igen. Har ju inte blitt så mycket med det i sommar. Och så skönt det var utan barn ;p, missförstå mig rätt nu : )
Bestämde med några mammor där att vi ska köpa gymkort på ortens gym. Det har öppet hus på lördag så då passar vi på! Är ju jättesmidigt att åka och träna direkt efter dagislämning. Om det blir 3 dagar på rad vet jag inte än. Behöver ju inte köra stenhårt. Lite väl ambitiöst kanske?! : )

Nu lite lunch sen blir det nog cykeln fram och hämta busfröna. Ser ut att blåsa för mycket för en promenad med vagnen.

 

 

 

Kraam!!

2 kommentarer:

emelie-mamma till en busunge o en liten prinsessa sa...

meen hallå? Det är klart man inte ska känna sig gamma för det? Hur ung är du förresten?

gud så skoj- önskar de kunde va nån som hade utbildat sig här med så man kunde få gå på lite zumba- ser så roligt ut ju!

hoppas ni har en fin dag! kramis

emleie-mamma till en busunge och en liten prinsessa sa...

hihi, så de syns att det är jag ;)

men det är väl ingen ålder? jag fyller 28 i december- så är ju bara ett år yngre! det är värre sen när man börjar närma sig 40- då kommer nog jag börja känna lite panik..hihi

Det finns 3,5 mil härifrån. Men det tar ju tid att åka dit och hem o då blir de så sena kvällar ju!

Det har regnat massor här inatt o på morgonen oxå- men nu har det slutat för tillfället =) Var nästan så solen kikade fram lite förut.

Rensa kläder- där sa du nåt! det ska jag nog oxå göra. Tack för tipset!

kramis