fredag 22 april 2011

Minus och en 36:a

 

Vågen visade –1kg i morse, TACK för det! Men det är svårt att gå ner i vikt med mycket zumbande.. : ) Märks mycket nu tycker jag att fettet har blivit till muskler. Är bara att köra på för jag slutar INTE att zumba!?! No no never!

Gick igenom garderoben här om dan. Är så skönt att slänga sånt som aldrig aldrig kommer att användas igen. Blev en Traderahög också. Ska orka fota lite och lägga ut också. Synd det inte görs av sig självt..
Hittade ett par byxor från Vero Moda, köpte dom före jul kommer jag ihåg. Har samma byxa i nån storlek större och denna är en 36:a!?! Dom sitter tajt, MEN jag kan ha dom! En seger i sig eller hur?

Blir lite påskägg i helgen, men det tar jag : ) Bara det inte går överstyr så.
Nu ska jag titta lite på tv och mysa med gubben i soffan.

Inga kommentarer: