måndag 7 februari 2011

10 månader

 

 

DSC_1717

Tiden? Den går så fort! Var ju alldeles nyss 7 januari och Harry blev 9 månader. Idag blir han 10 månader! Vilket då betyder att han blir 1 år om två månader… Ojoj säger jag bara! Så ofattbart Skrattar

Måndag igen då och vi är ensamma för andra veckan, en kvar sen är pappa hemma i 5 veckor innan det är dags för nästa och sista sväng kurs. Känns lite tomt och tyst såhär på kvällarna. Finns ju så mycket jag skulle kunna ta mig för och göra, men svårt när Harry kan vakna när som och böka. Tog fram symaskinen och tänkte sy lite, men VAD vet jag inte. Haha. Bra där! Är väl en fördel att ha en plan? Ska börja med att tvätta lite tyger i alla fall. Har tänkt göra lite kuddar till barnens rum, men har inga innerkuddar förutom vanliga 50x60cm och några jättestora! Ska åka på kudd och tygjakt nån dag. Tyg tänkta jag kolla om på nätet. Satt även och kollade på lite virkning. Kliar lite i fingrarna att börja igen. Dock inte mormorsrutor denna gång Ler

Nu ska jag köra en sväng på Wii:et

 

Go natt!

1 kommentar:

Ida sa...

Sv: man blir ju extra motiverad när man ser att det händer något :-)

Men är beredd på att jag nån gång kommer stå still också, hoppas bara det blir efter brudklänningen är beställd :-)