lördag 18 december 2010

Julbord

 

Bussen till Gävle går klockan 18 ikväll. Julbord på Söderhielmska med F’s jobb. Ska bli gott! Även fast jag inte brukar äta så mycket mer än köttbullar, jansson och kanske lite prinskorv. Inte mycket till julbord kanske? Vem vet, kanske det finns nåt mer jag inte kan motstå? Jaja, det visar sig. Blir en eller två öl innan på Interpool Ler Få se hur länge vi orkar vara kvar. Ska ju ändå upp med barnen imorgon bitti så.. Egentligen skulle det varit skönt om barnen hade sovit hos mormor och morfar, men nu har vi bestämt så här. Kanske ska testa det nån gång när vi bara är hemma. Jaja.

Målade hela golvet första gången igår kväll. Blir såå snyggt!! Kör på ett till lager imorgon. Blir så stressigt idag känner jag. Känner mig alltid stressig i kroppen när jag har en tid att passa. Vill ju göra mig iordning i lugn och ro till exempel. Ja, det blir nog bra det med.

Har absolut inget seriöst att skriva idag känner jag.. Bara massa ordbajs. Så därför slutar jag nu!

 

See you

Inga kommentarer: