fredag 5 november 2010

Inga bilder

Nop, blidde inga bilder i detta inlägg.. Den här lånade datorn vill tydligen inte läsa in bilderna från minneskortet.. Blä. Drygt med tekniska saker ibland! Får ta den lilla datorn vid tillfälle. Nu när jag för en gångs skull skulle ta mig tid att lägga in lite renoveringsbilder m.m... Jaja.

Men ni, det är FREDAG idag! Skönt! Är på riktigt städhumör idag, men tyvärr är det inte sån stor idé att jag gör nå stora ansträngingar på planet.. Slipdamm överallt.. Men snart så.
Kanske skulle börja rensa lite iaf. Mycket som ska slängas/skänkas/säljas. Bara hojta till om ni letar efter nåt! Vem vet, det kanske finns här i gömmorna :)

Nu blir det en sväng till tvättstugan, jippie!!

1 kommentar:

Smilla sa...

Tack för ett långt och intressant svar på min blogg om MK.
Jag ville gärna läsa runt lite innan för att få "se" lite negativt också, allt kan ju inte vara så rosa som det påstods men jag tror faktiskt det är så =)
Summan du nämnde är det inköpspris eller utpris? Är det utpris så måste jag handla massor själv och gör nog ingen vinnst, får visserligen fullt i badrumsskåpet ;) Men kanske skulle mig på att våga ha någon klass =)
Jag läser din blogg lite nu och då, tror jag "hitta" dig via annaspoints.
Ha en bra fredag!