måndag 27 september 2010

Måndag igen

Ovanligt att det är måndag igen va?! Och hösten har kommit å. Ser ut att vara så skönt och fint ute när man sitter inne, men vilken shock man får när man kommer ut!! Vinden byter håll hela tiden och det är INTE skönt! Jo i solen då. Varit ute hela förmiddan iallafall :)


Blev en blixtvisit till IKEA igår, köpte bänkskivor, diskho och blandare. Skönt att det händer lite iaf.. Har tröttnat på att vara utan vatten och att inte kunna laga mat som vanligt... Imorgon får vi hjälp med att kapa bänkskivorna och försänka diskhon, då kan vi iaf använda diskbänken lite. Kommer bli så snyggt!!! Försöker tänka så när jag går igenom köket för det känns ändå avlägset om jag säger så..

Modevisningen va jättebra i lördags! Alla broschyrer tog slut, ca 120 st skulle jag tro. Hoppas några nappar!
Ska faktiskt på en visning på lördag, gammal kund :) Kul att dom återkommer! Hoppas på lite nya kunder då också.

Nu måste jag kila och börja fixa lite inför middan, F har brandövning igen så vi blir själva ikväll.
Måste även märka klart allt inför klädbytardagarna lör-sön. Och skriva ut prislistorna!! INTE GLÖMMA!! Och hoppas bli av med mycket, vill helst inte ta nåt med mig hem. Men det händer väl inte.. Som sagt hoppas iaf

Inga kommentarer: