måndag 2 augusti 2010

Ny månad

Ja, nu har Augusti kommit och på en gång känns det som höst. Varför då? Kan ju bli jättefin och lång sensommar, vem vet? Hoppas på lite varmare nu och mindre regn annars så är det bra!

Första arbetsdan för F idag och då är det ju första dan hemma själv på 4 veckor.. Edit drog igång före 06 nångång, jag var som slakt eller det har ja varit hela dan mer eller mindre. Kan ju ha nåt att göra med att jag vaknade inatt sittades med Harry i knä. Han hade somnat för längesen och även jag också då.. Stel och öm i nacken la jag honom i hans säng sen hann jag nog inte mer än lägga huvudet på kudden innan jag sov igen.

Zumban gick bra igår, känns bättre å bättre fast en del steg är såå svåra att hinna med. Vet inte om det är kroppen eller knoppen det är fel på?! :) Huvudsaken att man håller pulsen uppe och rör på sig!! Och förhoppningsvis så blir det 3 ggr/vecka snart!! Wieee! Onsdagar, Torsdagar och söndagar. Kommer man inte i form nu då j**lar! :p Ser verkligen framemot det hur som!

Nu väntar lite tvätthängning, matlagning och dammsugning!

Inga kommentarer: