måndag 8 mars 2010

Lite shopping

Vad döljer sig i påsen? Stannade till vid Madame Nyberg på väg till Gävle.

DSCF2966

DSCF2968

Stor härlig trådkorg från Madame Stoltz

DSCF2974

Gott doftande lavendelpåse. Mmm

DSCF2975

Och denna fick följa med hem från MediaMarkt. Kanske blir lite roligare och dammsuga? Vad tror ni?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Var till barnmorskan, allt såg bra ut. Skönt att det inte är så väldans lång tid kvar om jag säger så! Är inte så mycket plats kvar i magen och det KÄNNS!!

3 kommentarer:

Amanda sa...

Vilken fin Dammsugare!! :)
Visst har dom mkt att välja på där på Mediamarkt!
Träskorna är väldigt normala i storleken! :)
Du får gärna komma och kika lite! Bara kul!
Kram!

Madame Nyberg sa...

Hej!
Va kul att du trivs i butiken. Jag har själv svårt att åka hem på kvällarna ibland......
Jag har faktiskt 2 tårtfat, men jag upptäckte nu när du skrev, att jag inte hade något framme i butiken utan dom låg och gömde sig på lagret......
Ett stort och ett litet. Det stora kostar 179kr och det lilla kostar 69kr.
Välkommen in igen nån dag och titta.
Kram-Kram

Lilly Lee sa...

Sån dammsugare har vi med :-) den är superbra!