onsdag 3 mars 2010

Blidde ingen säng..

Möttes av ett stängt IKEA igår. Tråkigt nog.. Dom hade besiktning av taket och vågade inte chansa att ha öppet då det är så mycket snö på taket. Men visst kändes det lite typiskt när jag för en gångs skull hade bärhjälp med.. Men men.
Ska gå ut och kolla på min gamla växa-säng idag, hoppas det är samma mått så att madrassen passar. Skulle ju va kul om vi kunde återanvända den igen. Sängen alltså
sengihnampakgigi
Fick iaf med mig tapeter hem, men när jag kommer hem så märker jag att jag köpt fel enfärgad.. En aning ljusare nyans än den jag tänkt, men det får funka. ORKAR inte åka tillbaka och byta.. Nu ska det plockas ur och Edit flytta in till oss, hur nu det ska gå?.. Måste ju försöka göra så mycket det går på kvällarna för på dagarna funkar det inte.. Kanske om mamma kan va med Edit lite. Och misstänker att F inte är så sugen att hålla på om helgerna, men vi har nog inte så mycket att välja på. Är ju faktiskt inte SÅ mycket jobb, men visst tar det tid.

Edit va TRÖTT igår, slocknade före 19:30. Sov till strax efter 7 utan att vakna. Såna nätter är sköna! Värre är det med mig nu, sover som en kråka.. Kryper så otroligt i benen och på morgonen törs jag knappt sträcka på benen för det känns som om dom ska sprängas av början på sendrag.. Ska bli så skönt när jag slipper dessa krämpor!! inte långt kvar nu
love
Vecka 35 idag! Ojoj :) Måste radera lite bilder i kameran innan jag kan knäppa nya så magbilder får vänta lite.




Inga kommentarer: