tisdag 16 februari 2010

Närmar sig

tills vi åker nu!! Ser verkligen framemot en helg i shoppingens tecken. Har faktiskt inte shoppat nåt på länge bara för att inte tröttna! Eller vad är det jag skriver?! Går inte att tröttna på shopping!!! gelakguling

Är lite svårt och veta hur mycket av allt som måste packas ner. Men kläder, blöjor, välling lite leksaker borde väl räcka. Ska ju köpa kläder så jag behöver inte oroa mig över ombyten och så. Skulle kanske ha lite roliga saker till bilresan, blir ju några timmar. Även om vi måste stanna oftare för L's skull. Är ju lite mindre och det gör nog ingenting för Edit heller att få komma ur bilen och springa lite!

Åkte till kyrkis idag, fullt med barn! Är ju jättekul att det kommer många, men det blir så stojjigt. Jag är kanske känslig, men jag hör nästan ingenting när det blir så mycket ljud. Men man får gå undan och prata lite går det bra.
Ikväll är det mammakväll med kyrkis-mammorna. Brukar fika lite och prata. Ska väl planeras lite inför våren hoppas jag. Nu vet jag ju inte hur mycket vi kommer gå i vår, det visar sig.
Edit somnade iaf i bilen på väg hem, är nog inte riktigt helt kry. Snorar och kändes varm. Är väl inte så konstigt med tanke på att jag varit/är förkyld. Sitter mest i näsan på mig nu. Irriterande! Men hon får sova en stund nu så blir det lunch lite senare.



Inga kommentarer: