fredag 16 oktober 2009

Långt mellan gångerna

Har hänt en hel del här på sistone som gjort att bloggen helt hamnat vid sidan.. Inget jag vill nämna här. Många tankar svävar runt ska jag säga.


Fått papper om vaccination mot svininfluensan nu. Har nog bestämt mig till 100% att ta dom. Var helt emot förr, men har tänkt om nu. Skulle vaccinet vara farligt så skulle dom inte ge det! (hoppas jag!) Det jag tänker på nu är biverkningarna från sprutan.. Kan ju bli förkylningssymptom bla. Vi åker på kryssning på fredag och vill ju helst inte bli liggandes på båten. Och hur kul skulle det vara att åka buss till och från Sthlm sjuk?.. Jaja, det visar sig.
Ser iaf framemot kryssningen, ska bli skönt att komma bort om än så bara en 24-timmars. Men värst av allt: 1 natt utan Edit!! Har aldrig sovit borta från henne förr. Kommer ju gå jättebra, är inte ett dugg orolig för Edit för hon kör ju sitt eget race!

När Edit vaknat ska vi åka och STORHANDLA! Var alldeles för längesen nu.. Bunkra upp med allt möjligt. Vi har bestämt att vi ska baka allt matbröd själva nu. Försöka iaf. Sen måste jag väl baka lite tills jag fyller också.. Blä, nejdå :)




Inga kommentarer: