lördag 6 juni 2009

Men in med bollen!!!!

HUR många chanser ska Sverige få egentligen?!? Alldeles nyss var det ju hur nära som helst!!!!
Egentligen är jag inte så intresserad, men ibland så blir jag fast. Och VM-kval som det är. Vet inte hur svårt det skulle bli för Sverige att försöka ta sig till VM med förlust ikväll.. Jaja, går säkert på nå vis..

Fick en ide' idag. Har ju ett stort vitrinskåp med glasdörrar och sidor. Satte in spetstyg på insidan och j**lar va fint det blev! *riktigt nöjd*
Nu har jag kommit på att jag vill flytta upp tvättmaskinen på nedervåningen. Har en "skrubb" med tvättställ som i dagsläget är återvinningscentral.. Har allt klart i huvudet hur det ska se ut! Pärlspont på väggarna, inte vitt kanske kanske men LJUST!! Ev. får torktumlaren också plats! Ska mäta lite mera imorgon.

Nu ska jag ta mig några Crisp'n Light och mumsa på!

Go' kväll!


1 kommentar:

Amanda sa...

Ungefär lika här ;) men de är ju så det är sen man fått barn. VArsin soffa o dator :) SKÖNT!

Mina favoriter är:
Kycklingspett med stekt pot
Specialsallad m. vitlöksbröd
eller.. File gorgonzola!

MÅSTE provas :)
Här är det dock inte fotboll.. utan nationaldagsfirande på kanal 1 !!