fredag 13 februari 2009

Ica Maxi på en fredag..

.. är det alltid lika mycket folk på fredagar? Kanske inte värsta gången, men tillräckligt för att jag ska bli irriterad..
Tur att jag bara skulle handla till maten imorgon! Var in på Barnens Hus och köpte en grind, solskydd till bilen, haklapp med armar och en ny flaska.
Grinden måste upp omgående då vår tös är väldigtnyfiken, på gott och ont antar jag..

Slötittar lite på Let's dance medans jag virkar lite, blir aldrig klar! =) Varierar lite med den stora rutan också.


2 kommentarer:

Maria sa...

Jag håller helt och hållet med, blir galen på alla människor där uppe... Men man ska ju inte åka dit en fredag efter kl 15 så är det bara...

Anonym sa...

Håller också med. Vi var där redan kl 14 och det var tok mycket folk!! Hoppas allt är bra! KRAM