tisdag 17 februari 2009

Fryser..

..så in i nordens.. Kan det bero på att det är ca 16 grader "varmt" inne just nu?! Denna kyla är lurig, kryper in i varenda liten springa som finns!! Eldar för fullt nu iaf så snart.

Fick inga glasögon med mig hem.. Dom skulle bli klara runt 17:30, vilket skulle gjort att jag blivit tvungen att stanna kvar i stan från 10:30 till 17:30.. NEJ TACK! Få se om jag hinner hämta dom antingen före eller efter badet imorgon.. Sucka!

Tog en långpromenad när vi kom hem, skönt! Känner nu att jag måste lägga in mer än bara promenader.. Kroppen vill ha MER. Ska börja med ett löpprogram som jag kört förr. Nämnde det i nåt inlägg.
Precis när jag köpte nya löpaskor så blev jag ju förkyld.. Typiskt! Känner mig nästan helt OK nu. Men jag har alltid fått så ont i halsen om jag springer när det är kallt ute. Är det bara en undanflykt eller kan det faktiskt vara så??
Hur som helst så ska det hända mera på träningsfronten inom en snar framtid!!
Har faktiskt en crosstrainer som bara står och samlar damm! Så det blir till att damma av och inviga den IGEN!!

Nu ska jag läsa lite spännande papper som kom med posten! Kan inte gå in nå mer om det i nuläget. =) Förhoppningsvis snart!!


Inga kommentarer: