torsdag 5 februari 2009

Fortfarande täppt

i näsan.. Hoppas det håller sig till det och inte blir nå mer.
+0,2 på vågen igår, inget att orda om. Trodde som vanligt att det skulle vara MYCKET mer!!

Idag har jag bara tvättat och virkat lite =) Så mysigt och sitta uppkrupen i soffan under filten och virka. Måste sätta lite fart med denna filt nu så jag kan börja med lite andra projekt :p

Köpt en tallrikshylla på en webloppis idag =) Har själv lite tankar på att lägga upp lite saker på en ny blogg. Får väl börja spamma alla så dom hittar hit! Haha, nejdå ingen fara! Men lite reklam här och där kanske. Har ju en del ute på Tradera, men kan ju testa. Kostar ju inget att lägga ut sakerna på i en blogg heller, snåljopen då! Hihi.

Igår köpte jag lite nya BH:ar till mig, snacka om att man förändras efter att fått barn! Än vet jag inte om det är till det negativa!!
Edit fick lite kläder i större storlekar, borde passa till vår/sommar. Jättesöta snickarbyxor från
H&M, super att ha ute och leka i. Speciellt om tösen får för sig att följa med morfar ut i garaget! =)

Ska fortsätta sortera lite nu eller så blir det lite lek med sötnosen min!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också lära mig virka! Avis på dom som kan!!
Jaadu man förändras ju REJÄLT lär jag då säga, efter två graviditeter + amning så har mina bröst förvandlats till två hängande tomma skinnlappar! JÄTTEKUL! *wiie!* Men vad gör man liksom :) Andra får ju större! Är såååå AVIS! Men visst är det värt det!! :p
Kram o Krya på er!

Anonym sa...

Hej gumman! Hur är det?!! +0,2 är ju detsamma som att stå still! ;) kramar till er!

Anonym sa...

Nä faktiskt inte mycket mer än familjen och jobb just nu... Men du! Det kommer bättre dagar!!!Ha det bäst gumman!! Blir fin träningsvärk i morgon efter skottningen då?! :) KRAM

Anonym sa...

HEJ!
Ååå så jag är nyfiken nu, men hoppas att jag får tidningen av VF på månd ist!!

Anonym sa...

du är utmanad ;)