tisdag 2 december 2008

Grått och blött..

..öst ner hela dan.. Blev nästan dyngsur bara av att hämta posten. Man blir ju så motiverad av sånt väder!! =( Blev lite kakbak, testade nytt recept. Resultat, farligt GODA =) 2 p/kaka. Inte så mycket som jag trodde, men på tok för mycket. Men ibland får man unna sig!!

Var och hälsade på Edits lilla tremänning igår, Maja. Kan verkligen inte tänka mig att Edit varit så där liten =) Helt overkligt! Är så kul med lite mer smått i släkten, även om en del saker är som det är..
Jag kör mig eget race iaf!

Onsdag=vägning. Tror faktiskt på minus, om man ska lita på mammas våg så =) Får hoppas det!! Var 1 hg från första stjärnan förra veckan.. Lite surt haha.

Fick sms om att ett paket till mig kommit =) Spännande, ska åka och hämta det när Fredrik kommit hem. ICA har ju öppet till kl. 20 nu. Slagit på stort!
Nu trånar Edit efter lite uppmärksamhet =)

Inga kommentarer: